Kristian Valens reaksjon på skytingen av en Somalsk vaskekone på Grønland i går

Korrupsjonsjegeren

kristian-valenJeg må innrømme at, da jeg så TV2 nyhetene i går, så beit jeg på. Det er sjeldent jeg tror på søppelfabrikkene (les; “nyheter”), av naturlige årsaker, men av og til går til og med jeg i baret. Jeg har nå flere venner av meg på Facebook, som har gått ut og fortalt Sannheten om skyte-episoden, og det som det nå viser seg var tilfellet, var at det var en Somalsk vaskehjelp som brukte kniv for å fjerne tyggegummi! Hvorfor er jeg ikke overrasket?

Kristian Valen har gått ut i offentlighet på Facebook og fortalt hva han mener, på ekte dialekt. Jeg velger å gjengi det i sin helhet. Hvis Kristian Valen synes det er feil av meg, kan han kontakte meg på thomas@magixilluminate.com, og be meg om å fjerne det.

Kristian Valens statusoppdatering;

“DA er vi i gang! Kvinne skutt pga ‘trussel mot barn’! Høres på en…

View original post 514 more words

Standard

Leave a Reply

