The Art of War

Korrupsjonsjegeren

eyeJeg tror ikke jeg makter noe særlig mer. Kostnaden begynner å bli for stor. Men jeg har sett at andre begynner å bry seg, og stiller vanskelig spørsmål til styresmaktene. Dette gir meg håp!

Derfor skal jeg fortelle hva jeg har lært, slik at kostnadene for deg kanskje ikke blir så stor som det de ble for meg.

For det første, registrer en konto på WordPress.com. Det er faktisk, tro det eller ei, den ENESTE websiten som aldri har forsøkt å sensurere meg. I tillegg kan du bruke artiklene dine som “repetisjonsargumenter”. Ofte vil du få de samme kjipe spørsmålene i trynet av ignorante personer, og da er det greit å slippe å gi det samme svaret “ørten ganger”. Da kan du bare lenke til en av artiklene, hvor du allerede har snakket om det temaet.

ALDRI la deg “trolle”. Jo mer sannhet du sprer, jo mer vil…

View original post 632 more words

Standard

Leave a Reply

